Take it or leave it...

Ja... vad händer undrar ni säkert..
Då kan jag säga att ni är inte ensamma om att undra det... För det gör jag med!
Vet inte riktigt nått just nu känns det som.

Men för att dementera alla rykten som går så kan jag säga följande.

* Jag är ikke osams med H.
* H är inte osams med mig, inte vad jag vet iaf.. ;-)
* Jag bor fortfarande kvar i vår lägenhet.
* H bor också fortfarande kvar i vår lägenhet.
* Jag kollar efter nytt boende.


Sedan kan jag bara säga som så, att vill ni veta något så fråga MIG eller H direkt istället!
Som alla vet så är jag ju inget big fan av lögner, skitsnack eller falska människor som säger "otrevliga" saker bakom ryggen på en. (Det kommer alltid fram.. ALLTID!) 
Jag är mera en fråga rakt ut / Konfrontera direkt människa.
Och så är det bara. Take it or leave it!

Jag säger bara en sak åter igen
What goes around comes around
Tänk på det!


Sitter med en kopp chia tea latte i handen och är rätt så nöjd med livet just nu, trots allting som surrar runt omkring mig...

Har fixat lite med papper idag, ringt runt till lite olika ställen och så.
Har inte hänt direkt mycket alls, en lugn och slapp måndag helt enkelt, skönt!
Såna behövs allt ibland!

Undra om posten har kommit? Humm.. Sitter ju och väntar på en avi... Min nya fina vita Iphone 4s.
Den andra känns lite som att det faktiskt har gjort sinn nu.
Det går inte sätta den på ljudlöst, det går inte stänga av den, den har kraschad display som det lossnar glasbitar ifrån.
Det e bara en jäkla tur att jag inte har skurit mig i örat med den ännu, nu får man prata lugnt i telefonen.. Haha!
Men jag tror inte att luren kommer riktigt ännu, jag får nog så sött vänta några dagar till antar jag.


My new little darling! My precious! My Ajfån!

Nå väl.. Kvällen/eftermiddagen kommer att bestå av träning, promenad, en tur till vicevärdskontoret och lite städning.

BTW I Love my wounderful friendes!
Ni är helt totalt underbara!
Ni gör livet sååå mycket mera värt! <3


**POK**






Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback