Älskade barn!

Jag har världens bästa, underbaraste, snällaste, omtänksammaste och klokaste lilla dotter! När jag låt i sängen och var ledsen så kom hon uppkrypande till mig i sängen och la sig och höll om mig, hon klappade mig på kinden och sa -mamma det är ingen fara, man får vara ledsen. Jag hämtar lite papper till dig. Sedan gick hon iväg till toaletten och hämtade några rutor toapapper till mig. Så söt e hon. Sedan la hon sig bredvid mig i sängen igen och klappade mig på kinden, strök mig över håret och berättade en historia för mig. En historia om en prinsessa som inte ville pussa grodor. Och prinsessan var lika söt som du är mamma. <3 -Jag älskar dig fast du är ledsen mamma! Det är otroligt hur mycket de igentlugen förstår de där små barnen. Jag älskar den där ungen mer än livet självt! Hon är helt underbar! Att en så liten och oerfaren människa på bara 3år kan vara så klok och få en att må så mycket bättre, det är helt fantastiskt! Jag älskar dig Molly! *POK*

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/184199/images/2012/pic_188094902.jpg" class="image">

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback