Ett bad.. Det var längesedan!

Dagen har varit bra!

Idag så har jag varit nere på affärn ett par timmar, nu så börjar det bli ordning där, härligt!
Halva mattan är på plats och det blir så fint så!

Sedan vart det till att åka hem och hämta Mollan ifrån dagis och tala lite med dagisfröknarna.
Jag är så nöjd över att Molly har så bra fröknar som hon har, det är guld värt!

Sedan så vart det pannkakor, Molly var helnöjd som vanligt! ;-)

Efter alla dagens "måste" bestyr så tog jag mig hör och häpna ett bad!
Se där ja, inget jag brukar göra direkt, men i kväll kännde jag att det verkligen behövdes!
och det var verkligen som balsam för själen!

Myspys badet, varmt härligt vatten, massa värmeljus + doftljus.
Härlig lugn musik ifrån Iphonen och en bra bok. + Lite bubblor så klart!
Myys!

Annars så har jag varit duktig och oljat in köksbordet idag.. Inte en dag förtidigt ;-)


Nu så är klockan jätte mycket igen, och jag ska jobba i morgon så nu e det nog allt time att slänga sig i sängen så att man får några timmars sömn.

**POK**




Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback