Onsdag, mitt i arbetsveckan..


Onsdag idag... Och denna dagen har mestadels bestått av jobb. Trevligt!
Kul nu när man börjar se ett slut på allt elände som hänt där nere i butiken.
Nu är vi i full gång med att hålla på och bygga upp den igen, sakta men säkert och resultatet kommer bli bättre än förut.
Nu så har vi fått in ny matta i halva affärn, det blir så snajsigt så!
Nå väl idag har det varit flyttande av montrar, torkande och dammande, lite målande och så att flytta runt saker. Sedan har vi haft Merrell återförsäljare på plats, han visade upp hösten och vinterns nyheter. Så Nu har vi beställt höst och vinterskorna 2012/2013... Fanns en hel del fina skor!


Jätte bra bild va... ;-)
Men detta är inkommandet skor iaf.

Och sist men absolut inte minst så har vi ju hjälpt de kunder som varit inne i butiken, de är ju det viktigaste vi har!

Morgondagen bjuder även den på lite jobb! Nice!


Nu så har jag sådan huvudvärk så att jag ska snart ta och gå och lägga mig!
*Helt seg i kolan*

Innan så ska jag bara Alfons Åberga mig lite...
Jag ska bara... Det och det och det och det...



**POK**






Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback