Tillbaka i mina kläder...

Så sitter jag här igen, med den vita datorn i mitt knä, en chia tea latte i handen och en sovande hund över benen.
Barnet ligger och sussar i sin lilla utdragssäng med sitt lilla Nalle Puh täcke och sin lilla Bernard hund bredvid sig.

Livet har faktiskt rullat vidare, tro det eller ej.. 
Även fast jag absolut inte trodde att det skulle göra det senast jag skrev ett inlägg här på bloggen.
Men nu så mår jag så mycket bättre, jag har börjat hitta lite av en vardag igen och det känns skönt.
Naturligtvis är finns det kämpigare dagar, men så är det ju för vem som helst!
Det finns många där ute som tar hand om mig/oss.
Jag har min fantastiska familj, mina underbara vänner, en kalasbra före detta, härliga "svärföräldrar" och alla de förgyller mina dagar så mycket!

Hur som haver så trivs jag jätte bra i min nya lägenhet, jag har lärt mig jätte mycket om mig själv och just nu så känns allt positivt!

Nåväl, nu så kommer det vara lite mera regelbundna uppdateringar här framöver.
Nu så ska jag ut och cykla med Molly och Ludde, innan regnet kommer!

**POK**


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback