Que?!

Det nya året är här! Skönt!! Varför vet jag inte men så e det iaf.. Även fast det e nytt år så fortsätter min förvirring här i livet.. ;-) I helgen är det iaf jobb, härligt! Det e kuligt att jobba, tiden bara rusar iväg :-) me like! Idag så har det varit en doft dag, lång sovmorgon och sedan en liten promenad.. Sedan så blev det en tur till banken för att beställa ett nytt visa kort.. Som jag för övrigt inte fick något, för de har tydligen inte visa på Swedbank längre, utan nu e det master Card som gäller. Ja e välle strunt samma bara det har precis samma funktion så att det e lätt att shoppa via nätet, funkar på tåget, funkar utomlands och så då e jag nöjd. Hörde precis mamma ifrån köket. Hon hotar Molly med att skicka henne till Albanien om hon inte var snäll och lyssnar. Hahaha! Underbart! Nå väl jag och Molly är nu hos mamma och johan och grejar lite.. Det tapetseras och målas i köket.. Jag har slipat och målat kornischer.. Det e fint med vitt!!! Me like! Hepp nu så börjar det bli time för lite foring.. *hyngrig i magen* *POK*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback