7Dagar = 1 Vecka...

Bloggandet ligger lite på is..
Händer väldigt mycket i mitt liv just nu.

Idag har jag varit nere på AF för första gången på måånga år.. Och ja, där nere är allting sig likt, de är lika "trevliga" som vanligt.. ;-)
Jag kanske skulle söka jobb hos dem så det blir lite positiv energi där nere.

Nå väl, nu är jag inskriven. Och det verkar inte vara så jätte krångligt att få tag på ett heltidsjobb. Det dök allt upp några alternativ på datorn redan idag, även fast jag inte har fyllt i hela mitt CV, meriter och utbildningar.
Var ju inte direkt lätt att komma ihåg alla årtal och datum på allt man gjort. Får nog leta lite bland mina papper för att få fram det.
Ska iaf sätta mig och skriva lite ansökningar till några av jobben som jag fick med mig papper om hem.

barnet tittar på Trolltyg i tomteskogen, Taxen trynar gott i soffan och karln jobbar...
Så här är det mamma tid! *Wounderbart* ;-)

Dock så har jag fortfarande huvudvärk... för 7e dagen i rad.. Igår gick jag helt däck i soffan.. Fy fan vad jobbigt, längesedan jag kände så!
Tror att min kropp säger lite stopp till mig i nuläget, e lite mycket här nu med allt som är just nu och inte blir det bättre av folk som är falska! Men jag vet ju det att *What goes around comes around*
Så de får nog allt smaka på sin egen medicin tids nog!

*Jag hatar verkligen folk som ljuger och är falska*

Nu så ska jag ta och göra iordning i mitt kök, för nu e nog diskmaskinen klar.

**POK**





Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Tittar in hos dig i bland,det är så sant att folk får igen så småning om,dock kan det ta lite tid........sträck på ryggen,vänd ryggen till de falsk.Ta hand om de som står närmast/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback