Vardagen...

Idag har varit en bra dag.
Mamma kom ner på förmiddagen ho,n skulle ha Molly en sväng sedan lämna henne på dagis.
Undertiden så blev det jobb för min del.
Förmiddagen var det full fart, precis som jag vill ha det.
Det kom några nya jackor som skulle märkas och plockas upp.
Lite folk som kom in och ville ha sina cyklar reparerade samt flerastycken som kom in och prövade skor. 
Men efter lunch så vet i sjutton vad som hände, det blev stendött... Det blir ju så segt när det inte händer nått.
Jag sorterade skor, fiskedrag, jackor, regnbyxor, hundben, cykellampor, jiggar, knäskydd, vantar, strumpor och gud hans moster vet vad.. Men det tog ju inte flera timmar att fixa det så det blev ändå dötid.
Jag trodde att det skulle vara lite mera fart idag, för nu har ju alla fått lön.. 25e har ju varit och idag den 27e.
Skumt! 
Får hoppas på en mera aktiv dag i morgon!  Annars får jag nog börja virka eller nått :-)

För övrigt så går det jätte bra i butiken, man lär sig nya saker varje dag, och det gillar jag..
Så idag har jag lärt mig hur en krysskil ser ut ;-)
Man får tjöta mycket med folk också det gillar jag ju med.. Haha!

Det är skoj nu när man börjar komma in i det på riktit och lära sig vart de mesta av alla saker finns och hur de funkar.. :-)

Nu så ska jag fixa matlåda och sedan blir det tidig kväll här för min del!



**POK**


Permalink Listor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback