Sitter på bänken utanför cykelaffären och ...

Sitter på bänken utanför cykelaffären och njuter av det härliga vädret. Sol, klarblå himmel och lite värme. Det är man ju inte direkt bortskämd med under de senaste veckorna tyvärr! Så nu suger jag åt mig energi! ;-) det har varit relativt lugnt i affären idag också. Nu så e det bara 1 dag kvar här och sedan har jag varit här min tid, för denna gången iaf :-) nyss så var det ventilations gubbar här och kollade alla ventilationer och hur luften var. Frågan är hur bra betyg denna fastigheten egentligen får.. Verkade inte vara så positivt iaf. Mycket dålig inluft och utlufts ventilationerna var igensatta med gammalt murbruk... Nu så kom makenkraken på besök, trevligt! *POK*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback