Ligger i soffan för andra dagen i rad, för...

img_0990 (MMS)

Ligger i soffan för andra dagen i rad, försöker se bonde söker fru, men har svårt att sitta still då njurarna värker as hell! Jag känner även hur feberfrossan är på g igen, usch! Knaprar Alvedon forte 1g, men de hjälper inte så mycket längre, blandade ju Ipren och Alvedon förut men när vi ringde  i går så sa de till mig att hålla mig till alvedonen, då iprenen inte e bra för njurarna. Torsten håller sig mycket nära nu när jag inte mår prima. I morgon så ska jag ner till vårdcentralen och kolla upp det hela. De ville egentligen ha ner mig i dag men som vanligt fanns det inga tider att tillgå. Karlsborg i ett nötskal! Suck! Nu så har jag iaf feber, ont i lederna, ont huvudet och nacken, samt njurarna. Härlig onsdag kväll!  *pok*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback