Plånböcker

Idag så ska jag klickat hem två stycken fina nya plånböcker.
Så nöjd!
Är ju inte lätt att välja vilken färg man ska ha, eller vilken modell.
Så jag tar nog två olika färger och två olika modeller.




Large checkbook wallet, i färgen see foame green.

Och sedan blir det en

Trucker wallet i färgen turquoise.

Ska nog köpa mig en machande väska i färgen turquoise tror jag, men det beror lite på hur den är i färgen, svårt att se på bara bilderna.
Men är den så fin som jag tror den är så blir det nog så.

Den gröna vet jag inte heller hur den ser ut, men ska bli spännande.

Sen så är det bara vänta på att de ska dimpa ner en lapp i min brevlåda så att jag får gå och hämta ut mina nya fina dyrgripar.


**POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback