Idag e det en sån där hemma dag, det är tv...

img_4434 (MMS)

Idag e det en sån där hemma dag, det är tvärgir mellan 14 och 17.30. Ska tvätta upp en 6-8 maskiner tänkte jag, alltid gött att ha det gjort! Förmiddagen har varit bra, Molly gick till dagis vi 10, efter det så åkte jag och Henrik ut i skogen och plockade några cachar, för min del blev dt 5st tagna idag, så nu närmar det sig 60 sträcket för min del. När jag väl har tagit 60st så ska jag lägga ut en egen har jag sagt, och de planeras för fullt nu!  Nu bär det av att hämta mollan vid dagis, sen blir det mera tvätt och även lite kanelbulle bak! Är ju kanelbullens dag idag ju, ej att förglömma! Mums! *pok*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback