Hostan from HELL

Ligger i soffan och slappar framför Tvn, borde gå och sova, men orkar inte riktigt ;-) ligger här och hostar lungorna ur mig, blää! Man får ju ont överallt av hosta ju, lungorna, halsen, magen, huvudet.. M.m. Jag får iaf just i skrivande stund en härlig fotmassage av min underbara make krake. *Love* han kom hem för någon timma sedan från jobbet, skönt att ha han hemma ;-) idag har vi för övrigt varit i Tibro en sväng på förmiddagen, trevligt! Var en sväng på fågelvik och hälsade på, Molly gillar att hälsa på hos morfar på jobbet. Hon gillar de härjiga killarna där inne, de skoj bråkar och härjar för fullt och mollan är ju inte direkt sen att hänga på ;-) men då vet inte de coola killarna hur de ska bete sig riktigt, jätte kul att se! ;-) haha! Det slutade iaf med att hon jagade dem och de såg helt förvirrade ut! Haha! Härliga unge! Morgondagen bjuder nig inte på så
mycket spännande vad jag vet, dagis för Mollans del.. Och lite slappande för vår del! ;-) *POK*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback