Höst

Jag kom precis in från en väldigt uppfriskande morgonpromenad med Ludde.
Det var riktigt bistert ute idag, blåser ju som vanligt så det blir riktigt kallt emellanåt.
Lämnat Molly på dagis och hon fick pröva sina nya fina lila vantar idag, hon var helnöjd!

-Men mamma, varför har inte du någon vant på dig för?
-Därför att jag inte ska vara ute och leka i sanden.

Ludde är en trött kille efter promenader, han sover gott i soffan.

Den trynande grisen.

Annars idag så står det inte så mycket på agendan, luncha med mammsen, vänta på att de ringer upp från vårdcentralen vid 10.10 så det blir förmodligen vid 10.30-10.40 någon gång, ska se om det har fått resten av svaren på mina prover jag lämnade ner förra veckan... Går inte fort här i Karlsborg inte. (Hopplösa)
Annars e det rätt så lungt idag.
Skulle nog ifs behöva ta ett ordentligt röjartag här hemma, men det väntar jag allt med tills maken e hemma, så han kan få hjälpa till att plocka undan lite av all sin bråte också ;-)

By the way så e jag jäkligt nöjd med mina ljuslycktor jag shoppade igår, de höjde mysfaktorn med minst 70% här hemma :-)


Pimpade lyktor.. Me happy!



**POK**





Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback