Shopping

I förrgår så var vi inne i Skövde på en liten shoppingtur.
Trevligt så...

Det blev en ny diskmaskin.

Fin va!? ;-)
Det blev en rostfri Bosch, snygg och framförallt bra!
Nu så är den monterad och på plats, me like!

Sedan blev den en ny tv också, tänkte att när vi ändå var på g så shoppar vi loss.. Haha
Nee då, det var allt planerat sedan en tid tillbaka.
Det blev iaf en 50" LG 3D.

Även den i tjusig förpackning på bild ;-)

Det var dock det första Henrik "skruvade" ihop. ;-)
Så nu har vi 50" i vardagsrummet och en 42" i sovrummet...
Den i sovrummet ska dock upp på väggen, kommer sitta som en smäck mellan garderoberna och över byrån.
Köpte även ett väggfäste till den, så nu ska det ju "bara" borras i väggen och sättas på plats, ska vi se hur lång tid det tar för maken.. Jag tippar på 2-3månader... :-)

Inte nog med detta shoppandet, jag shoppade även en julklapp till Henrik.
Han har länge kollat på olika kaffemaskiner och funderat och grejat men aldrig kommit till skott. 
Så nu så köpte jag en till honom i julklapp.
Det blev iaf en Dolce Gusto Cirkolo.
En mycket tjusig liten apparat som smidigt slänger ihop en kopp av vad man nu vill ha.
Till och med Molly kan nu göra en kopp kaffe..

Så nu har jag gjort min del av shopping denna månaden.. Haha
Jo, vi köpte oss ju en ny dvd spelare också.. Blev en blu rey spelare denna gången, säckert jätte bra.. Haha
Det sa iaf killen i butiken >.< Haha!

Nå väl, nu så e det sova som gäller, i morgon är det jobb igen, trevligt trevligt!
Me like!

**POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback