Landning pågår...

Ligger nu i sängen och har skallebanken from hell! Blää! Har haft lite huvudvärk hela dagen men nu e det hemskt, ändå tog jag en Alvedon forte 1g tablett för någon timma sedan, blää! Annars så har dagen varit trevlig! Har varit och shoppat julskyltningsgrejer med svärmor, trevligt! Först så åkte vi till hem och hobby i Hjo, och ja... Det finns möe skit där... Sedan åkte vi vidare in till Skövde och käkade lite mat hos fastor Jennie och så blev det shopping där inne också, trevligt! På vägen hem stannade vi till i Tibro och hämtade hund och katt foder mm och sedan tog vi oss en tur vid sparhuset, det ser verkligen ut som en krigszoon där nu, jösses. Deprimerande. Det var bättre förr! ;-) väl hemma i kbg igen så var det urlastning av bilen och sedan lite grejande i affären innan min lilla familj damp ner där. Mys! Resten av kvällen har jag varit rätt så däck i soffan, blä! Nu så vill jag bara att min huvudvärk ska sluta. Blir väl när min hjärna har "landat" igen antar jag :-) jäkla nervtrådar och skit som går av ju, blää.. Ja ja, nu e det som det är.. Hehe! Hoppas bara att mitt huvud e bra i morgon annars så får Mollan vara hemma från dagis, och så har vi mys dag i stället! ;-) nu e det allt time att sova *POK*
Bjur btw på en bild som Mollan tagit på mig med min mobil ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback