Hjärnskakning...

Idag så dissade vi julblandningen på moliden och begav oss ut i skogen istället.
Det är ju fortfarande så gott väder ut. +8grader och snart december och inte en skymt av snö ännu.
Skumt väder!
Förra året så var det ju snöoväder vid denna årstiden.
kommer ihåg när jag skulle stå på torget på julskyltningen och sälja att det var inställt pga att det var snökaos... Vilken skillnad mot i år!!

Nå väl, vi åkte iaf ut i skogen i det fina med dimmiga vädret, i dag så bar turen upp mot vaberger.
Vi tog några cacher, dock inte de vi planerade men det spelar ju ingen roll :-)
Jag lyckades med fenomenet att halka och slå i rygg och bakhuvud, inte skönt!
Så jag fick mig nog en liten hjärnskakning, inte skönt! Blää!
Har haft huvudvärk ändasedan dess, tur att det är time att sova nu strax.

Efter cachandet så blev det till att åka hem och laga lite mat, greja med kommande cacher som ska läggas ut.
och plocka lite bland alla saker här hemma.
Rensade lite bland alla födelsedagskort/julkort, grattiskort mm
Så nu ligger de i rätt lådor.
En Henrik låda, en Jessica låda och en molly låda.. ;-)
Ordning och reda! :-)

Idag så tände jag även det nya peppakaks ljuset vi köpte för ett tag sedan, det luktar så gott! Jul i huset liksom! Mys!


Time att sova lite, i morgon så e det inget dagis så vi ska åka ner och fika lite och bara mysa!



**POK**


Permalink Geocaching Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback