111111

Dagens datum.. Lite coolt så där.
Nästa år är sista gången på måååånga år som det kommer att ett coolt datum 12 12 12.
Fast jag tycker nog allt att 11 11 11 e lite coolare.. Haha

Idag så skulle jag och Molly åkt och fikat med mamma, men det blev inget med det så nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på.
Jag och Molly började iaf dagen med morgonmys i den stora sängen och tittade på Manny..  Mys!

Idag jobbar Henrik till 16.. Det e segt!
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl till att hämta bilen iaf.
Den har pappa med sig till Tibro för att sätta på vinterdäcken på den, nice!
Ska ner en sväng till cykelaffären också.


Hepp, nu blir det allt storstädning så det är fint tills maken kraken kommer hem.
Hehe!
Och så blir det en långpromenix också.. ;-)


**POK**



Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback