Götet..

Nu så börjar även denna vecka närma sig sitt slut..
Veckorna bara rusariväg nuförtiden!
Igår så tog jag och mina töser och åkte ner till Gbg en sväng, först blev det modell för en dag.
Det var skoj!
Vi blev sminkade och fick håret fixat, sedan var det time för att ta lite foton.
Hon som instruerade vid fotona var väl inte direkt guld men det var en kul grej att ha gjort.
Vi tog lite gruppbilder på oss alla tre i slutet och det var skoj! Vi köpte två stycken.
Nu så ska jag bara framkalla dem och rama in dem också.


Me & my two girls!

Efter all fotande och posande så gjorde vi stan..
Det blev en sväng till Tribe, där jag och Malin piercade oss, nice!
Sedan gick vi och mötte upp Tony och så käkade vi lite och shoppade vidare.
En timma innan tåget skulle gå hem så gick vi och satte oss på ett fik och fikade och tjötade lite skit, alltid trevligt att sitta och tjöta ett tag :-)
Väl på X2 o nästan hemma vid skövde så meddelade de att det var problem med rälsen i Hallsberg så alla resenärer som skulle till Skövde, Örebor och Hallsberg skulle gå av i Falköping och invänta buss... Jippi! :-(
Alla resenärer som skulle till Stockholm fick sitta kvar för de fick åka ner till Nässjö igen och sedan på ett annat spår vidare upp till stockholm igen..
Men när vi väl suttit på falköpingscentral i 30min så kom tågvärden tillbaka och hämtade oss och sa att de fått ordning på rälsen i Hallsberg så vi fick kliva på tåget igen.. Haha!
Sikken röra..
Vi kom tillslut till Skövde iaf, med tåg.. Fast typ 30-40min försenade.. SJ i ett nötskal!

Det var iaf en mycket trevlig dag i Götet, härligt med lite vårkänslor!

**POK**

Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback