Hipp hipp hurra!

Igår så var jag och de bästa inne i Skövde och käkade mat och kollade bio.
Det var jag, Anna, Malin och Henrik.
Vi var först på Rhodos och åt, kalas god mat och mycket trevlig personal.
Deras tsatziki var inte att leka med.. Åhh.. Möms!
Man längtade verkligen till Grekland då!
Efter det mycket anjenäma besöket där så gick vi vidare till Willys och köpte lite godis och dricka, sedan bar det vidare till bion.
Vi såg: Hur många lingon finns det i världen.
Filmen var klart sevärd, den var lite sorglig men den fick en att tänka till lite på livet.
Dock kanske lite abrupt slut.

Molly var hos LL, hon hade talat om det hela dagen.
Härligt!
Ludde var i Hanken hos mormor och morfar.


idag så har jag bakat tårtor, det blev bland annat en snövit tårta ;-)
Sedan så har vi haft kalas för mig.
På menyn så stod det ost och skinkpaj samt köttfärspaj och sallad naturligtvis :-)
Vi bakade 5st pajer, och de var helt perfekt uträknat! Härligt!
Till efterrätt så hade jag gjort en ny sorts kaka/tårta.
Det var mandelmassa/äggvite bottnar och där imellan en typ kolakräm som jag kokade till.
Jag var lite skeptisk till den men det vart god.
Jag hade även citronmeliss och mandelmassa uppepå, för att den inte skulle bli så jätte söt,
Men nog var den väldans söt ändå.. Hihi

Jag fick massa trevliga presenter.
Det var presentkort på diverse olika ställen, sedan pengar så klart, lite blommor, en ny Brittney Spears parfym, en Naomi Campbell parfym, en skål, två jättefina blomkrukor av mammsen och en Helgo parfym som luktar godis sött jag kommer dock inte ihåg namnet på den. :-)



Dagen har varit jätte trevlig!
Alltid kul att ha nära och kära omkring sig!
Så tack till alla som var med och gjorde den så trevlig som den blev!

Nu så ska vi se klart på filmen vi tittar på.
The condemnd..
Sedan blir det till att nanna kudden!
**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback