Dagen som gått...

Idag så var det Torsdag (för oss fredag då Henrik jobbat kväll denna veckan)
Dagen har varit väldigt lugn, jag har pysslat endel, Malin har varit här en sväng.
Sedan kom mammsen förbi och tog med Torsten och Molly ut på promenad, sedan kom Molly hem helt lerig, hihi. Min lilla sötnöt!
Hon trodde dock att jag skulle bli arg på henne, då hon vet att hon inte får hoppa i vattenpölar.. Hihi.
Skitunge!
Nu så har jag Torsten bredvid mig, snarkar som en liten gris!


Har inga roliga bilder att lägga ut dock.. Humm!

Tja, dagens lunch kanske ;-)
Det vart Cesarsallad.. Möms



Det är så gott med en riktig grov sallad..

Middagen blev pytt i panna med stekt ägg och bacon.. Inte fy skam det heller!
Molly är ju helt tokig i ägg, kokta som stekta :-) Det är bra det!


Vi kör välle kvällsmaten med då, det blev youghurt..

Blåbärsmüsli, hackade hasselnötter, pumpakärnor, linfrön samt färska jordgubbar..
Möms!

Men nu så e det allt time att slänga sig i bingen och sova några timmar, innan härliga helgen e här! :-)

**POK**

Permalink Ätbart! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback