Äntligen!!

Nu så har jag äntligen efter lite mailande till supporten fått ordning på min blogg igen!
*NÖJD*
Vet dock fortfarande inte varför den ändrade sig helt utan anledning! *Skumt*

Här kommer lite bilder på helgens och måndagens tårtor som jag utlovade tidigare..

En vasaloppstårta.



Tåg tårtor.

Dagarna som varit har gått snabbt, har inte hänt så jätte mycket.
Molly har tyvärr blivit sjuk, hon har fått hosta igen :-( Ingen feber men mycket hosta!

Min gaddning kliar så att jag håller på att bli galen.. Uhhh! Haha

Idag så ska jag baka ännu mera tårta, en volvo står på schemat. ;-)
Henrik och Molly ska på middag hos Maggan idag, och jag missar ju det pga tårtbaken.. Ajaja..
men skönt att kunna greja själv utan massa tjatande och "vill hjälpa till"...

Just nu sitter jag och kollar på skidorna på tv, strax börjar mix stafetten, spännande! Nu hoppas vi på guld!

Efter skidorna blir det promenad, härligt! Fast vart e min sol?!
Det var ju så nice väder igår, man fick riktiga vårkännslor, Härligt!
Ja om man inte tittade ner på all snö som ligger på marken överallt.. Haha

Igår så planerades det in en Ullareds tripp till nästa vecka, härligt! Skoj att åka iväg och shoppa lite!
Har inget direkt planerat som ska inhandlas, men det blir nog dock att skriva lite på en inshoppningslista änåd! Hihi! Det är ju så skoj!

Hepp, tårtplanering och skid tittande står på schemat!

*POK*

Permalink Tårtor/Bakverk Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eva

Halloj OM du/ni ska till ullared kan du titta på två saker åt mig??? Pleaseeeee:p



Om dom har kvar Lundmyr of sweden regnkläder i strl 80 eller om dom har några andra coola regnkläder till Théo?



DU HAR EN JÄTTEFIN BLOGG GUMMAN!!!



En kram till familjen Kindboms



Kramizzzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback