2Dagars..

Det var mycket längesedan jag gjorde en 2dagars, kan inte ens nästan minnas när det var förra gången..
Haha!
Men i fredags och lördags så blev det Idas två dagar i rad, det var mycket trevligt!
Fredagen var vi först hemma hos Edholm en sväng, sedan begav jag mig bort till Verra för förfest och slutligen Idas, dock själv ifrån mitt sällskap men det spelade ju inte så stor roll, var ju massa trevliga folk där nere! :-)
Kom väl hem vid en 2-3någon gång och då vart det makaroner.. Möms!
Lördagen var det full fart igen.. Jag , Henrik och Molly åkte till pizzan och käkade mat..
De flesta låg helt däckade till frammåt kvällen, haha!
Skönt att man slipper sånt!
Men sedan vart den ytterligare en tur till Verra för att fixa iordning sig lite och så gick vi ner till Beverlysödra och till Osten, där det blev shottande! Möms!
Hälften av folket drog sedan till Idas och resten till Bogrens..
hade även på lördagen en mycket trevlig kväll där nere.
det träliga är dock att min röst inte pallar att gå ut, jag tappar den direkt när jag e ute.. Hopplöst!
Men lite svinn får man välle räkna med! Helldre det än att vara bakfull som de flesta faktiskt blir..
Söndagen var lugn och fin, jag gick upp tidigt och smällde ihop en tårta, då Kim, Nathalie och Robert kom  firade mig i efterhand
och käkade lite tårta.
Alltid trevligt att träffa lillebror, inte så ofta man gör det nu längre efter han flyttat och skaffat sig tös där nere.
Än värre blir det välle om han flyttar nu igen..
Ja, ja, det återstår ju att se! ;-)

Nu så e det time att sova lite!
I morgon blir det upp i ottan och baka tårtor igen! ;-)
**POK**


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback