Tid.....

Ja jösses.. Det har ju hänt massor sedan jag bloggade sist! Det har varit nyår, Henrik har börjat jobba och nu e det tretton helgen..
Tiden bara rusar iväg, både på gott och ont!

Jag har bakat några tårtor..

Grodor i damm tårta..


My little pony tårta..


Nyår firades här hemma i goda vänners sällskap, vi åt trerätters middag och spelade sällskapsspel.
Till förrätt blev det toast skagen, huvudrätt blev inbakad fläskfilé med hasselbackspotatis, grönsallad, beasås samt baguetter och vitlökssmör.
Efterätten bestod av panacotta med hallonspegel.. Mums!
Jätte trevligt! Mycket trevligare än högljudda skräniga fester med massa fylla, iaf enligt mig.
Men lite action party kan man allt behöva ibland också! ;-)
Vi hade Tony här över nyår också, mycket trevligt!


Tony, Henrik och Malin.


Anna och Markus..


Molly alias prinsessan skålar in det nya året med bubbel.. ;-)

Förutom ledighet, trerätters, kalas och bubbel så har det inte hänt så jättemycket.
Jag har lekt en hel del med min nya kamera, massa roligt!

Idag så har vi haft Jennie, Vincent och Elliot här en sväng, vi fikade och åkte pulka/bobb vid kullen, trevligt trevlligt!

Idag så har jag även varit och shoppat lite, det blev en liten sväng till Design by E, En mycket trevlig liten butik! Dock så var det jag var på jakt efter slut, men jag köpte mig ett par jätte fina askar som jag kollat på ett tag där uppe. *Like*

Nu så kallar sängen.. :-)
*POK**

Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback