Spännande!

Idag har jag fått ett mycket trevligt erbjudande som jag har peppat mig själv till att anta.
*Spännande*
Nu så ska jag bara få reda på lite information och så, så att jag vet hur jag ska gå tillväga med allt!
Det blir nog jätte skoj tror jag, hoppas jag!
Det är något som jag tycker är kul så det är en chans jag inte får missa känner jag! *Härligt*

För övrigt så har det varit en mycket slapp dag.
Jag har varit ute och gått en långpromenix med mammsen och hälsat svärmor och svärfar välkommen hem ifrån deras resa, annars har jag bara softat.
Malin kom förbi en sväng på kvällskvisten, mycket trevligt!


Nu så blir det nog allt sängen!
Natti natti!
**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback