Miss i nassen..

Det är konstigt att jag ska ha så himla lätt för att vända "fel" på dygnet då.. Hela vardagen blir ju skruvad..
Detta samhälle är inte byggt för nattugglor som mig, men så e det väl att bo i en "by"...
Antar att jag får leva med detta "problem" haha..


Dagen har iaf varit rätt så lugn, Henrik jobbar kväll denna vecka, så förmiddagen blev det till att handla lite mat och sedan åkte han och jobbade, jag gick ut en promenad och sedan ner till farmor och farfar.
Molly fastnade direkt hos gammelfarfar som satt på övervåningen och kollade på tv,
så när jag kom upp för att titta till henne så satt hon där i knät på farfar och tittade på gammal svart/vit film och var helnöjd typ.. Haha

Hon och farfar såg lika nöjda ut båda två.. Härligt!
Sedan fick vi käka lite mat där nere och så hjälpte jag dem städa ut julen lite.

Väl när vi skulle gå hem igen på isgatan så höll jag på att drutta på rumpan flöera gånger, ändå så hade jag Molly i vagnen för att det var så halt.
Väldans dåligt sandat här nere måste jag säga!

Väl hemma så blev det mys med Molly i soffan och sedan kom Malin över en sväng också, trevligt trevligt!

För övrigt så har jag försök komma fram hos försäkrings kassan i några dagar, men de är ju rent ut sagt hopplösa! Nu kommer man inte ens fram så att de kan ringa upp en! Hopplösa  e vad de är!
*Morr på dem*

I Morgon så ska vi åka till Skövde en sväng, henrik ska till KSS och jag ska handla mig en billig anteckningsbok som jag ska pimpa lite sen.. Kuligt!
Jag ska ha boken till att skriva in recept på mousser och fluff till tårtorna, samt mått ideér till tårtor och så.. blir nog skitbra!

Det här är min senaste kreation på tårtor förresten

En ost/mus tårta..
Så kul att göra nya modeller och testa olika ideér man har..


TO DO LIST!

Plocka bort julen.
Köpa anteckningsbok och pimpa den.
Kolla ny MP3 Spelare.
Slänga listerna som ligger på balkongen.
Vika 9 maskiner tvätt.
Beställa tapetprover.
Städa och organisera pysselrummet.

Hepp, nu så blir det bingen för min del!
Lite mera av 100åringen som klev ut genom fönstret och försvann.. Inte mycket kvar på den nu..
Underbar bok, den borde alla läsa!

**POK**







Permalink Ätbart! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback