Mätt och belåten..

Och så var söndagskvällen här igen då.. Alltid lite så där vemodigt för nu väntar ju en ny vecka...
Vår eftermiddag/kväll har bestått av tacos mys och solsidan.. Trevligt!


Mollan gillar tacos.. Mums!

Den kommande veckan är relativt lugn tror jag, ska fixa lite beställningar och försöka få lite ordning på mitt hobby rum.. Tror det kan finnas några för många möbler i detta hushållet. ;-)
Jag ska försöka hitta någon bra plats för min brudkista.. Humm.. Vart ska jag trolla bort den!?


Nu så börjar en bra film på 5an som jag ska mysa ner mig i soffan till.
6days and 7nights.
Ostbollar, filt och en mysig karl. Kan det bli bättre! *Mys*


^^**POK**^^

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback