Jag ser det snöar, jag ser det...



BORDE GÖRA
*Byta gardiner.
*Vattna alla blommor och rensa dem.
*Installera om hela min dator.
*Städa pysselrum.
*Lära mig Html koder ordentligt.
*Börja med maten.
*Gå ut med hunden på en promenix.
*Banta ner hunden något kilo.
*Banta ner mig själv några kilon.


SKA GÖRA IDAG
Lämna hunden i Hanken.
Lämna barn hos Nettan och pappa.
Hämta upp Anna och Emil.
Åka på bio.
Laga mat/äta mat.
Gå på promenad med Torsten.
Hämta barn och hund.


VILL
*Klä min pall.
*Ha en vitt större köksbord.
*Åka utomlands.
*Att isen ska försvinna på gatorna.
*Köpa nya skor.
*En ny hemsida.
*Se fler avsnitt av solsidan.
*Sluta ha huvudvärk.


Min dag/liv i korta små listor.. Me like listor.
Det kan till och med vara så att jag är listberoende.. Humm...
Ja ja inte hela världen i så fall! Är man halvt senil så behöver man allt lite listor att följa, annars så skulle man ju glömma hälften av alla måsten/ska göra/borde göra.


Idag så blir det en lugn och fin söndag, Mollan ska iväg till pappa och nettan en sväng och Torsten ska till mamma och Johan, sedan så ska vi till Skövde och se på bio med Anna och Emil.
Trevligt trevligt!

Nu så ska jag strax börja med lite mat här, hoppas på att busungen äter lite nu innan vi ska åka iväg.

Snipp snapp snut...
**POK**







Permalink Listor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback