Helgen som varit...

Fredag:

Fredagen spenderades i shoppingens tecken.. ;-)
Vi åkte och lämnade Torsten hos mormor och morfar sedan hämtade vi upp Anna och så bar det iväg in till Skövde en sväng, vi började med att åka in till stan och kolla runt lite.
Det var väldans dåligt om parkeringar där inne! Så tillslut så parkerade vi uppe på Willys.
Vi var inne och fyndade lite böcker uppepå willys, de hade någon utförsäljning, så alla böcker kostade 25kr/st, fanns jätte mycket fina böcker, både barn, fakta, kokböcker och romaner.
Det blev iaf 6st böcker till fam Kindbom, två till oss var.
Sedan så gick jag och köpte en hög med tårtbrickor, för mina var nästan slut.
vad shoppades mera..  några tröjor, en kofta på gina (allt för 49kr/st) och så blev det ett par vinter leggings också, mycket sköna!

Efter stan så bar det iväg för att käka, det blev Prima, mums!
När maten väl var upptuggad så åkte Henrik och Molly ut till Hentorp, och hälsade på fam Andersson,
Jag och Anna gick då över till Elins esplanad och shoppade loss lite till..
Sedan över en sväng till Coop och leta efter den där jädra bärgar´n.. Fanns för övrigt inte någonstans i hela Skövde! *Morr* Men vi fann v´lite andra saker på coop, jag köpte bla nya fina pannacotta skålar för 10kr/st. Nöjd!
Efter det så blev det storhandling av mat inne på Maxi, samt några Ben & Jerry glassar Mums!



Ben & Jerry = MUMS!
Mina favoriter, än så länge i alla fall.

Efter shoppingen så kom Molly och Henrik ut och hämtade oss och så begav vi oss hemåt igen.
Vi lämnade av alla Annas varor hemma hos henne och så åkte vi sedan hem till oss och slängde ihop panacotta och invigde de nya skålarna.. ;-)
När natten väl kom och Anna åkte hem så tog hon med sig lilla Torsten hem till sig, då han fick bo där i helgen då vi skulle bort typ hela lördagen.
(tomt utan Torsten)



Lördag:

Var tomt på natten utan Torsten, men vet att han har det kalas bra hos lilla Anna.
Vid 13 tiden började vi göra oss i ordning, packa väskor till Molly och så begav vi oss till Kärlekstigen till Johanna och Robin som skulle passa Molly.
Efter det begav vi oss och mötte upp resten av folket och så styrde vi vår kos mot Skara.
Vi åkte till Skara och Rosers salonger där vi gick på revy.



Vi hade bra platser och revyn var jätte bra!
Så kul att komma iväg och se allting live, det är någonting jag definitivt kommer att göra igen.
Efter revyn så gick vi och käkade mat som vi hade beställt.

*Toast Skagen toppad med löjrom
* Fläskfilé Nobis, bearnaisesås, sparris, räkor & pommes chateau
* Kaffe


Det var riktigt gott även fast de som jobbade där var lite virriga.. Hehe


Söndag:

Idag så står storstädning på schemat! Det behövs verkligen kan jag lova!
Sedan så ska vi hämta hem Torsten också *Saknar min korv*




**POK**





Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback