Helg...

Och så var det helg igen då! Trevligt trevligt!
Det är ju helg alldeles för sällan ;-)

Fredagen bestod av städande och sedan tacos kväll med Anna och Emil. Så trevligt så!
Sedan blev det sällskapsspel också, nice!
Jag och Anna slog pojkarna.. Kanske för att vi e liite bättre.. Haha
Idag så har vi varit ute hos mamma och Johan en sväng, kollat in deras nya, ugn, häll samt fläkt, så nice så!
Under kvällen så har ajg gjort lite fluffer och dekorationer till morgondagens tårtor.
De ska bli mint och choklad smak på dem, sedan blir en tårta vinter inspirerad och den andra blommig.


Nu så har jag fått lite ny ordning på min bligg här, precis vad jag behövde, jag tycker att den blev stilren och snygg.

Under kvällen så var vi nere i källaren och plockade fram mitt gamla barbie hus till Mollan, hon blev helt överlycklig och har lekt hela kvällen med det, plcoka om, möblerat, klätt på dockorna och klätt av dem.. Hehe
Så härligt att se henne så nöjd!

Nu så blir det film sedan sängen
**POK**





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback