Fredagsmys...



Så var det ytterligare en fredag som passerat i livet..
Dagen har varit bra!
förmiddagen var lugn sedan gick jag på promenix vid lunch och tog ströget förbi hos farmor och farfar.
Farfar var ju dock inte hemma, han var med Kent inne i Skövde och köpte ny bil, men farmor blev glada att vi kom och bjöd på fika.
Sedan kom Henning förbi när han slutade (han slutade ju sent idag) och hämtade upp mig och körde ut mig till Anna, där grejjade vi lite och Annas hund kissade på mitt ben.. ;-P *Söt*
Undertiden jag var hos anna så var min darling iväg och fixade två par snygga träningsbyxor till mig! Tack sötnos! Vilken tur att jag har dig! *Love* <3
Sedan blev det ner till Sanremo.. Pizza.. Möms! Där fick vi även spana in Kents nya bil, den var möe tjusig!
Molly och Henrik hällde ut typ en hel cola zero 50cl över sig själva, bordet och golvet.. Hahaha! Sött och blött!
Såg så härligt ut när henrik skulle rädda drickan från att allt skulle rinna ut och lyfte upp den och viste inte vart han skulle göra av den så han vevade lite med den över bordet och till slut fick han ut den på golvet.. Haha! Så sött!

Efter Sanremo blev det iaf en liten Ica tur.. Där Josse skrämde skiten ur Molly när vi kom in.
Molly sprang fram till blommorna och in där och efter kommer Josse hppandes och Molly fick en guldblick och så helt vettsförskrämd ut! Haha! Sedan vände hon ryggen till och ville inte alls tala med Josse, förrens hon fick åka en tur på varubandet, då var allt frid och fröjd igen.. ;-)

Väl hemma så blev det massa tjattrande och skrattade framför felsms.com En guld sida!
Och nu så ska jag ta och sussa lite! E helt seg i huvudet och har ont i magen.. Snyft! *Skackars mig*

Morgondagen har vi inget planerat till .. Rätt så gött faktiskt, bara ta dagen som den kommer!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback