En helt vanlig dag..

Denna dagen har varit lugn och bra, så gött!
Det har varit en sån där perfekt lagom "svensson" dag.. Haha
Började med att jag och Mollan vaknade sen.. Käkade lite klädde på oss, lekte lite i hennes rum.
Sedan ringde mamma och undrade och vi skulle ta en promenad, ja då jag har hund så måste ju han ut och det betyder ju att jag går på några promenader varje dag, så varför inte med lite sällskap ;-)
Så hon kom ner hit till Beverly Södra och så gick vi ut i slasket.. Härligt.. Not!
Vi tog oss iaf en trill ner till Rödesund och så hem igen.
Väl hemma så fick Ludde sig ett välbehövligt bad, vist försökte han smita den lilla rackaren, men han kom inte undan.. Han var ju mera gå än vit ju! Suck!

När Henrik väl kom hem så åkte jag med Anna ner till Karlsborg och köpte färg till hennes kök, rosa och ljusgult blev det, så fint så!
Sedan så tog jag mig en tripp in till svärmor och svärfar och väntade på att henrik och Kjell skulle komma och hämta upp mig så vi kunde åka vidare ut till pappa och hämta ordentlig såg och hilti borrmaskin.
Nu så kunde vi sätta igång med golvlisterna i köket, och det var ju inte en dag förtidigt!
Men nu så e det klart iaf, så gött! Jag tog Molly så grejade Henrik och kjell i köket. Nice!
Var trött på att vara där ute efter all matlagning.. Hehe ;-)
Idag blev det för övrigt raggmunk och fläsk till middag.. Mums!

Jag har även hunnit med att greja lite med några smyckesbeställningar samt skrivit in tårtbeställningar i min bok, så att jag inte glömmer bort dem.. För de vore ju verkligen missär!

Kvällen tog vi och softade i soffan till en film.. Gött att bara ligga där och dega och inte göra nött! *Härligt* Det behöver man allt ibland!

För övrigt så har jag grejat lite med nya kommande hemsidan.. Nice!
Funderar dock på om jag ska slänga upp tårtorna där också.. Humm.. Eller ska jag bara ha smyckena där!?
Kan så här långt avslöja det nya namnet iaf.. JeKi Design


Och så här ser mina presentkort ut..
Jag tycker att vanliga dataskrivna är sååå tråkiga, så jag bestämde mig för att scrappa mina..

Men nu så ska jag gå och lägga mig i den härliga continental sägen hos min härliga man och sova några timmar innan min lilla fis kommer intassandes på efternatten.. ;-)

^^**POK**^^

Permalink Scrapbooking Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Du är duktig du gumman, klart att du ska lägga upp tårtorna på hemsidan också, absolut!!

Postat av: Anna

Du e bara bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback