Bingo

Kändes lite skumt att vakna i morses, ingen hund och ingen Molly hemma.
Det var läskigt tomt på något sätt.
Ludde var hos mamma och Johan, och Molly var uppe i Forsvik hos Anna och Patrik
.
Igår kväll så var jag och Henrik tilsammans med Nathalie och Kim nere vid kanalen på Rocke ´n roll kväll, Det var mycket trevligt att komma ut lite!

♥Stort tack till Anna och Puttrick som passade Molly igår tills idag♥

Idag så åkte Anna, jag, Molly, Torsten och Henrik på en liten shoppingrunda, först så var vi i Hjo på H&H, blev lite ovärt kraffs handlat, sedan begav vi oss vidare till Skövde.
På vägen tog vi några cascher också, fanns några smidiga mellan Hjo-Skövde. ;-)

Väl i Skövde så åkte vi först till Rusta, där shoppades det mattor, lite kuddar, jättefina bunkar i ljusrosa och ljusblått såå söta!


Min fina nya vardagsrums matta, Nöjd!

Efter shoppingen på Stallsiken så blev det en tur till Donken och käka lite sallad möms.
Och så blev det ju naturligtvis en tur in till Maxi också, handla lite tråkigt nödvändigt tjaffs, som välling, mat, mm.


Väl hemma ifrån Skövde så blev det till att spela lite Bingolotto.
Jag, Henrik och Malin satt här och kryssade för glatta livet, jag vann två nya lotter och övriga medspelar vann tyvärr inget.
Föresten så tycker jag att Bingolotto har blivit skittråkigt.
På 30min så e tre spel över, helt kass med ett program som bara är 1timma.

Det var bättre förr!
När man kunde göra det till en liten kvällsgrej så där, käka lite gött, spela 1ans bingo, tjöta lite, spela 2ans bingo, fixa lite chips och dricka, tjöta lite till och sedan spela 3ans bingo.
då det var lite pauser, hände lite kul saker i programmet mm.
Nu han man ju knappt lägga ner duttpennan innan det var dax för att vända sida på lotten och spela nästa bingo.


**POK**



Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback