Ligger i våran gosiga säng och kan inte so...

img_4945 (MMS)

Ligger i våran gosiga säng och kan inte sova. Ibland är det bra att vara nattmänniska, andra gånger inte så bra! Det negativa med det hela är att det är väldigt lätt att vända dygnet fel när man är ledig i ett par dagar. Det positiva är att det är smidigt när barnen är små och inte mår bra och man måste sova i olika shift :-) finns säkert fler både för och nacktdelar med det hela men ;-) Anledningen till att inte jag kan sova just nu är iaf min rygg, blä! Den värker när jag ligger på både rygg och sid.. Och mage, tja det e ju inte så lätt att sova på med mitt bystomfång ;-) Hepp, nu har klockan hunnit bli ännu mera, tid för att göra ett nytt försök med sovningen! Natti natti! •POK•

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback