Kvällen

Eftermiddagen/kvällen
Den har varit helt nice, Henrik jobbar första kvällsveckan efter semestern och det känns rätts så skönt faktiskt.
Nu blir det lite rutiner in i vardagen igen, behövs alltid.
Kvällen spenderade jag och Mollan med promenad, rensninga av kantarellerna ute vid bänken, lekande, lite städande och sist men inte minst pysslande.
Jag gjorde några nya smycken, det blev lite rockigare modell denna gången, precis min stil på smycken, så nöjd med dem.
Bild kommer i morgon.

På tal om pyssel så har jag ju inte visat inflyttningskortet som jag scrappade ihop till Jennie och Morten.


Ett runt kort med spets och en tjej i ett fönster fick det bli.

Nu  kom mannen hem, så nu ska vi varva ner i soffan, se en film och käka morötter med dipp.. Möms!



**POK**



Permalink Scrapbooking Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback