Gravid

Ja och så kom den glada nyheten.
Daniel och Viktoria väntar bebis, mys!
Tycker det är kul för dem att det äntligen är deras tur, allt har ju så att säga sin tid när man är av kungligt blod.
Men både Viktoria och Daniel verkar vara väldigt glada och härliga människor.
Nu hoppas jag på att allting går väl för dem och att de får/kan njuta av graviditeten och så småningom bebisen.
Det var tydligen beräknat till mars iaf, spännande.
Själv tror jag att det blir en liten tös, men det får vi väl se om ½år. Jag har ju iaf 50% chans att gissa rätt. ;-)
Det är så härligt att se dem båda på alla bilder och tv nu efter bröllopt, de ser så härligt kära och puttinuttiga mot varandra, underbart!
De verkar vara väldigt omtänksamma och romantiska båda två.
När jag ser dem så tänker jag på talet daniel hade till Viktoria på deras bröllop, helt underbart!
Om ni inte såg det så finns det på klipp på youtube, klart värt att titta på!



Turterduvorna



**POK**


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback