Selena Gomez

Jag säger bara en sak: Elektriska prylar är inte min grej riktigt!

Först var det frysen som pajade nu, ja eller datorn har nog krånglat innan dess, får blåskärm titt som tätt ibland flera gånger per dag, mycket träligt om man håller på och grejar med något viktigt!
(Någon som kan hjälpa mig att titta datorn kanske?)

Ja strunt samma, nu e det tydligen Iphonens tur att börja krånga, underbart! Not!
Den har börjat hänga sig, ibland så funkar inte ljudet i den och allt som oftast så kan man inte släcka den.
Mycket irriterande. Får se om den funkar bättre efter jag uppdaterat den nu, eller om den också blir ett försäkringsfall.
Suck säger jag,
jag gillar inte när saker som bara ska funka inte gör det helt plötsligt.


För övrigt så har jag hittat en ny låt som sitter som bärget i mitt lilla huvud.

Underbara låt, lyssna på den!
(Låten öppnas i ett separat fönster)

http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg&ob=av3e
Selena Gomez & The scene - Love you like a love song.

(Fick inte till det med länken riktigt, får kolla på det någon annan dag så jag får till det igen, men den funkar fint iaf, fast ingen bild här som det var tänkt)


Hörde låten första gången på Disneychanel, den spelas där flera gånger per dag.
Molly gillar den starkt hon också, när jag spelar den ställer hon sig bredvid mig och datorn och vickar på rumpan, och dansar, såå sött!

Nu så blir det promenad!

**POK**




Permalink Film och Musik! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback