Ingen fjortisbloggare här inte..

Nu var det ju en hel veckasedan jag bloggade senast ju...
Blir ingen fjortisbloggare av mig inte.. Haha!
*Hopplös*
Men nu när våren äntligen har kommit så är det så härligt att vara ute!
Jag, Mollan och Torsten är i lekparken varje dag.. Så härligt!
Blir endel cyklande och många promenader! Härligt!
Molly cyklar även en hel del själv, hon pinnar på med sin trehjuling, den tycker hon e sååå rolig!
Fast hon blir bra förbaskad när hon titt som tätt slår knäna i styret.. Haha!
Hon fick ju en balanscykel av farmor och farfar och den åker hon lite på inne, ute vill hon bara ha trehjulingen, för det är tydligen mycket bättre med trampor.
vet inte hur många gånger jag har hört
-Nee mamma, jag cykla med fotarna!
Haha.. Envetna lilla unge!



Jag bara älskar våren, det är nog det absolut bästa tiden på året,
det blir ljusare, man får mera energi och så alla dessa härliga blommor som börjar blomma överallt!
Underbart!


Blåsippor.. De är ju så fina!
Igår vid lekparken så plockade Molly tussilagon till mig också, hon e så söt!

Dagen har förövrigt varit rätt så lugn, jag har bakat lite tårtor, sedan blev det en tut till Hem & Hobby med Malin, hittade som vanligt lite bröte.. Hihi
Alltid kul att komma ut på en liten tur bara.


Idag blidde det en HEST tårta.. ;-P
Den innehåller Hallon och Vanilj mousse.

Nu så e det allt time för sängen!
**POK**

Permalink Natur Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback