Nu så...

Nu har det äntligen blivit vår... De sopar gatorna, solen värmer och fåglarna kvittrar som galningar! *Härligt!*
Vad har hänt sedan sist då.. Jao... Humm.. Tårtbak så klart!
Det har blivit några stycken.
Bland annat denna spindelmannen tårtan.

Tårtan innehåller Ahlgrensbilar fluff och vanilj mousse.
Möms!

Idag blir det mera tårtor, har redan gjort en av dekorationerna som ska vara på en av tårtorna.

En grå voffe ska pryda en av tårtorna..Woff woff!
Han skulle se elak ut men det slutade med att han ser mera dumsnäll ut..
Men han får funka ändå! ;-)

Igår så var vi inne i Skövde en snabbis vid lunch så jag fick byta barbellen i min piercing, åhh vad gött!
Den som satt där innan var ju aldeles för kort så det var inte alls skönt! + Att den såvättskade sig helatiden då, suck!
Har ff inte fått något svarsmail ifrån Tribe, Mycket dåligt!
Nu så har jag iaf en kortare barbell med större kulor = Mycket bra!
Har kört lite koksaltlösning på det sedan jag bytte och det ser kalas fint ut nu! Gött mos!
Ett tag var jag faktiskt osäker på om jag skulle ha kvar den eller ej.. men nu e jag mycket nöjd över mitt val!
Ett big Thanx till Evolver som fixade rätt det hela!

Igår blev det ingen gaddning heller, den blev flyttad till fredag..
Tja, det funkar la det med.. Hihi!
Bara den blir fixad innan sommaren så e jag nöjd! :-)

Nu så ska jag sätta fart med lite middag här, sedan blir det till att fixa pyssel som jag har planerat ut, spännande, tror att det kommer bli skitbra! *Hoppas*
Kommit på världens bästa present iaf! Hihi!

Sedan e det tårt fixande resten av kvällen!

*Pok*

Permalink Tårtor/Bakverk Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback