Ett hål i mitt hjärta!

Det skär i mitt hjärta..
Det gör så ont!
Varför?? Varför?

Vem ska jag nu berätta alla livets små och stora goda ting för!?
Vem ska nu ge mig helt overdeliga råd om allt?

Jag saknar dig så jävla mycket!
Det kommer bli såå tomt i min vardag..
Kände det redan idag när jag var ute och gick...


Men nu är du i himlen och jobbar som en liten ängel, det säger iaf min kloka dotter till mig!
Jag vill vara liten och inte förstå, inte sakna på samma sätt som jag gör nu!
Jag sover helt kass, jag äter helt kass..
Jag har ett stort hål i mitt hjärta!
Jag tänker på dig typ helatiden!
Varför!?
Jag vill inte! Jag vill ha den dagen raderad ur mitt liv!
Jag önskar att det vore en hemsk mardröm som jag bara väntar på att få vakna upp ur,
men tyvärr är det ju inte så.. Det är en mardröm fast jag inte sover.. Jag kan inte vakna upp...
För allt är ju tyvärr verkliget!
Det gör så jävla ont i mig!

Du fattas mig, du fattas oss alla!

Livet komer aldrig bli det samma igen..

*POK*

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Din Anna

Jag önskar att jag kunde vecka dig ur din mardröm älskade lilla du! Jag önskar jag kunde göra allt bra igen! Jag finns här, de e bara att ringa! Jag finns alltid här för dig precis som du alltid finns för mig! Jag Älskar Dig Mitt Hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback