Varmt!

Nu så har äntligen sommaren kommit, dock lite väl hastigt kanske.. bara pang bom så där.. Haha
Precis som förra året.. Humm.. Att man aldrig lär sig! :-)

Idag på förmiddagen så tog vi oss ett strög till Mariestad och shoppade lite. Härligt härligt!
Det vi skulle ha var kläder till Molly och det hittade vi, en hel hög!
Det blev: 7st tröjor, 2st klänningar 3par kortbyxor, 3par strumpor och 1par byxor. Till den härliga summan av 275Kr.. Me love när de säljer ut i butiker!
Seda så åkte vi vidare till Karlssons en liten sväng och där hittade vi typ inget värt alls, var mest skit där nu.

På vägen hem så åkte vi förbi McDonalds och köpe oss var sin milkshake, mycket gott!
Jag och Molly provade på den nya smaken som hade kommit, banan. Mmm.. Den var jättegod! Mums!

Sedan var det raka vägen hem, Henrik skulle börja jobba och jag hade tvätt tid vad 14.
Så nu har jag tvättat och hängt 5stora maskiner tvätt. Och så har jag, Molly, Ludde och mamma gått ner till kanalen och ätit glass, tittat på fåglar och fiskar. :-) Härligt!
Det är verkligen riktig sommar värme ute idag, så härligt!
Men det blir nog regn utav det hela skulle jag tippa på. *pessimist* Hihi

Hepp, nu så är det nattning av barn som står på schemat, ny blöja och välling.. Och massa mys! Underbart!


**POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback