Underbart!

Idag så har vi varit ute nästan hela dagen.. Såå Härligt väder ute nu! *Njuter*
Vi var ute och strögade en sväng då Molly somnade i bilen, hamnade då på SanRemo, delade en pizza och sen kidnappade vi med oss Nikki till Hjo, blev en tur till Hem & Hobby och sedan så tog vi vägen över Tibro på vägen hem.
I Tibro så åkte vi till mini Zoo och det var alldeles lagom med folk där idag, typ vi och 2familjer till.. Haha
Molly älskar att gå (Läs springa) Omkring där inne och titta på alla djuren.
Fast hon blev lite besviken att de inte hade någon ko och häst.. Haha
Men vi klappade kaniner, höns, marsvin, getter, får och grisar. Så hon var nog nöjd ändå!


Efter vår lilla roadtripp så åkte vi hem till pappa och Nettan och "hängde" lite. Det börjar bli så fint i deras trädgård så..
Molly spran över till grannen (Sara) Och klappade hunden och skulle mata han med gräs!? Haha

Sedan blev det en tur till kollonin där jag klippte gräset, första gången för i år! Så det behövdes.
Men det händer ju inte så mycket där uppe de veckorna Henrik jobbar kväll. För man kan ju inte göra något utan att ha koll på Mollan, hon försvinner ju snabbt som blixten.. Haha

Men jag planterade iaf ut mina pumpor så nu får vi se vad det blir av dem!
Jag passade även på att plocka av en hög med gullvivor innan jag mejade ner resterande med gräsklipparen, blev en stor fin bukett med både gula, röda och oranga vivor.
Buketten tog vi och åkte ner med till farmor och farfar..
Farmor säger jämt åt Molly att hon ska gå ut och plocka blommor åt henne så då tyckte vi att det passade bra! Hihi


När vi väl kom hem så tog vi och fixade iordning lite fika och satte oss på balkongen och bara myste, såå härligt!

Men nu så sover ju huliganen sedan en tid tillbaka så då ska jag passa på att slå in lite presenter till morgondagens kalas, sedan så ska jag scrappa ihop ett födelsedags kort också
!
Samtidigt som jag sitter och äter av den stooora godispåsen som vi köpte igår när vi passerade den stora lösgodisbutiken i Ljung i går.. MUMS!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback