Stum!?

Har totalt tappat min röst idag, kan fan knappt säga nått.. Suck!
Bara väser som en liten orm...

Har ringt!?! VC idag och skulle få komma ner mellan 13-14 då de har öppen infektions klinik (Något nytt)
Kan ju säga att det var ju inte lätt att försöka tala med dem i telefon.. Haha
Men hon hörde nog något så när vad jag sa iaf!

Idag när Henrik slutar jobbet så ska vi åka till Skövde och besiktiga bilen igen, nu så är bromsbelägg och spindelled bytta.. Nice!
Sedan blir det till att åka till Biltema och hämta mitt växthus som jag lagt undan.. ;-)
Och så blir det nog en tripp in till Stan och kolla lite där en sväng också.


Hepp, nu blir det till att göra iordning sig och huliganerna... Promenad står på schemat!


**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback