SEG!

Idag är jag noga segare än hemkola.. Suck..
Molly har vaknat i omgångar i natt och varit ledsen. Det är tänderna som spöka så att hon får ont och vaknar. Hon får 4st tänder på en gång nu stackarn!


Sedan har det där med min hals kommit tillbaka igen, vet inte riktigt vad det är, jag blir liksom tjock i halsen och helt jätte hes så att jag nästan tappar rösten.. Helt jätte skumt!
För jag har inget ont, ingen hosta eller något sådant.. Kanske är allergisk mot något!? Humm..


Idag så ska jag packa i ordning lite beställningar som är kalar som jag har liggandes här hemma.
Vissa ska stansas klart till mors dag också.
Tänk på det, att fira era mammor på söndag! :-)

Det ska jag göra iaf, jag ska baka en tårta och sedan blir det grillning.

Igår så fick jag hem massa nice tårtsaker, passar så bra, så nu vill jag pröva dem, bara kliar i fingrarna på mig, hihi!
Sedan så fick jag hem jätte fina servetter till bröllopet!
Kalajs bra!

Hepp, nu så ska jag gå ner och kolla posten, väntar ju ännu flera paket.. (Paket e kul!)
Sedan blir det en liten promenix!

**POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback