Oj..

Nu var det vist några dagarsedan jag bloggade *Skäms på mig!* :-)

Vi börjar från början..

I förrgår så hade Molly premiär kissningen i pottan, hon tyckte att det var mycket kul så det fortsätter vi med.
Nu går det som bara hejsan med pottkissningen här hemma.
Varje morgon så går vi upp och så kissar hon i pottan, och hon ser så stolt ut när hon e klar, Hihi. Sött!
Fast hon brukar tröttna efter några gånger, då blir det "mamma böja" Hihi.

Igår så var jag och Molly hos Christhine och Svea, medans Björn hjälpte Henrik med att fixa bilen.
Naturligtvis så var det lite delar som var fel, som vanligt!
Jag kan inte förstå att de anställer vilka spån som helst på biltema, hur svårt kan det vara att slå i datorn så att det blir rätt eller? Suck!
Tur att vi ska in till Skövde idag så att vi kan byta till rätt saker så att vi får ordning på det.

Hur som haver så hade jag och Mollan det trevligt med "kickelin" och "Sea"


Sedan efter att grabbarna grus var klara i garaget och vi kommit hem så städade jag lite i hobbyrummet och sen så satte jag mig och scrappade två kort, ett födelsedagskort (Har ju många som fyller år här nu) och så blev det ett morsdag kort.
Kan ju tyvärr ikke lägga upp några bilder på dem ännu... Hihi


Hepp, nu ska här skrivas en shoppinglista för eftermiddagen, vi ska till Skövde och handla.
Det blir till att se om de fått in någon bh till på Maxmode, sedan ska ajg hämta ut tårtsaker på BeWed (Har beställning på två tårtor tills på fredag). Och så ska vi till Tre Guldsmeder och kolla på ring, samt till Albrektsguld och kolla på ring. Nu så står det mellan två stycken ringar, de är såå fina båda två och såå olika. Så det är jätte svårt att välja.
Men nu så har jag funderat massa sedan jag kollade på dem sist, så nu ska jag kolla vilken jag tycker bäst om. Synd bara att ringarna inte finns på samma ställe så att man kan jämföra lite.

Sedan blir det nog några andra affärer inne på maxi också.. Hihi
Och så ska vi en sväng till Coop och kolla med.
Och naturligtvis till biltema och byta delar och shoppa, väv, gångjärn samt ett växthus, om de fått in det igen. Det var ju slut sist jag skulle shoppa det. Suck! men idag hoppas jag på bättre tur.


Det är så skönt att Henrik jobbar sista dagen idag, härligt med lång ledigt!
Mm..Mys! Hihi


*POK*

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback