Nu är det lördag igen...

Idag så var det så fint väder på förmiddagen men nu vid lunchtid ser det ut att mulna på, typiskt då vi hade planerat en kolloni tripp idag, behöver ju verkligen klippa gräset där uppe ju!
men det är inte lätt när det regnar.. Suck!

Men först och främst så ska jag nu slänga ihop lite geisha fluff som jag ska ha på tårtan som jag ska baka i kväll.
Blir nog bra hoppas jag på, vet bara inte riktigt vad jag ska ha för tema på tårtan ännu, men det klurar jag nog ut under dagen.. =)
Det är ju trots allt mors dag så det kanske vore bra om det blir något riktat till alla oss mammor! ;-)

Jag ska även fixa klart mammas mors dag kort och hennes present!
Vet precis hur det ska vara!

För övrigt idag så har vi inte så mycket planer, skönt att bara vara!
Min röst har nästan kommit tillbaka till det normala igen, gött!

Hepp, time att käka lite och fixa till lite fluff sedan blir det till att gå ut!

**POK**

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback