Måndag igen..

Vart tar veckorna vägen eller?
Nu så är det måndag igen och helgen bara visslade förbi!
Igår så var vi hos mammsen typ hela dagen, det blev grillad fläskfilé och crisscross, mm.. Mums!
Sedan så blev det tårtan till efterätt, den var god, men jag använde mig av färdig hallon mousse och den var inte så smakig, alldeles för stark för min smak, smakade nästan kemiskt..


Jag hade scrappat ihop ett kort till lilla mor, ett rosa kort tyckte jag passade henne bra, så det fick det bli!

Framsidan.


Invändigt!

Sedan hade jag
även gjort ett armband till mammsen i mors dag present.

Det är ärtlänk som det sedan sitter tre stansade brickor på och på brickorna så står det "Amor vincit omnia" Det är latin och betyder Kärleken övervinner allt.

Det var iaf en mycket trevlig dag och kväll igår!
Jag hade lite smyckesutlämningar på förmiddagen sedan var det bara umgås med folk resterande delen av dagen. Härligt!

Idag så har det inte hänt så mycketa alls vill jag lova!
Jag har gjort en bordsplaceringslista till bröllopet, inte så lätt att placera ut alla så att det blir bra och stämmer kan jag lova!
Men nu så är det fixa iaf, sedan så har jag grejat iordning en skiss på hur allt ska vara uppställt i lokalen, humm.. Vi skulle nog behöva lite mera bord tror jag allt. Får kolla upp detta! :-)


Nu så kurrar magen lite, time att göra mat till mig och Molly (Henrik jobbar). Och sen så ska vi ta och bege oss ut i det fina, härliga vädret!
Det är så typiskt att Henrik alltid jobbar kväll de veckor då det är bra väder, vi hinner ju knapt vara uppe på kolonin någonting.
För man får ju inte direkt något gjort de veckor han jobbar kvällen.


Hepp, mat var det ja...

**POK**

Permalink Scrapbooking Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback