Mammas dag!

Idag är de som de flesta bekant nog vet morsdag.. ;-)
Jag blev väckt med frukost på sängen och en skinande glad Molly som kröp upp i min famn och sa "äskar mamma".
Såå härligt!

Idag så ska vi ut till hanken och grilla och äta tårta.. Mums!
Alltid trevligt att träffas allihopa!

Igår kväll/natt så bakade jag en tårta, mums!
Den är täckt med vit choklad sp och innehåller geisha fluff och hallonmousse.



Så här blev resultatet, här är tårtan nästan klar, bara lite mera pimping som saknas.


Här är tårtan färdig.. Dock blev det väldigt skumma färger på denna bilden!


Närbild på rosorna.

Hepp, nu så ska jag fixa klart mammas present och kort, sedan blir det nog en snabb tur till kollonin och efter det blir det hanken där vi ska grilla! Mums!

*POK*

Permalink Ätbart! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback