Äntligen så kom de..

Idag så är den härliga solen framme igen! *Mys*

Innan Henrik åkte till jobbet idag så hann vi allt med en liten tripp upp till kolonin och greja lite.
Nu så har vi fått lite pallkragar så vi har börjat fixa till där det ska bli land.
Inte lätt att bestämma sig kan jag lova! ;-)
Men det blir nog bra i slutändan ändå tror jag!
Sedan ska det odlas massa goda saker! Potatis, rädisor, gurka, pumpor, morötter, sallad mm
På tal om sallad så hittade jag en cool sak som jag ska beställa från nätet, en salladsmatta.
Där ligger fröna i en typ plastmatta som sedan expanderar när salladen växer. Och så kommer det inte in några sniglar och bös till salladen heller! Kalajs bra! Så den ska nog testas!

Idag så fick jag även nya stansbara brickor på posten. De skulle ju kommit förra veckan men då fick jag ju fel! Suck, men idag nu så dök äntligen de rätta ner i brevlådan! Härligt!
Det bara kliade i fingrarna på mig att prov stansa de nya brickorna, så när Henrik väl åkte till jobbet kastade jag mig över dem!
Molly också för den delen, kan ju säga att det var inte lätt att sansa med en hulgan klängandes, men hon vill så gärna vara med och "pysska" så då får hon vara det när jag testar och grejar. beställningarna tas däremot hand om när barn sover! Haha


Det blev ett armband som test! Nice!

Nu så ska jag strax börja med maten!
Fläskfile med ris och wookgrönsaker står på menyn idag.. Mums!

*POK*

Permalink Smycken Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback