veckan som gått!

Veckan som har gått har varit en sån där kvälls vecka, då händer det inte så mycket tycker jag, hihi
Jag har varit ute på massa härliga långpromenader nu när det väl börjar bli lite vår och torka upp på gatorna!
Jag, molly och Ludde har varit endel hos mamma, då Johan har varit i USA och jobbat denna veckan.
Så vi har käkat och promenerat ihop.. Najs!
Och i torsdags så åt vi naturligtvis våfflor på våffeldagen, molly är mycket förtjust i våfflor. ja eller iaf i grädden, ungen kan nog sätta i sig en 2a grädde själv. Haha
Det är bra det, då kanske hon blir inte bara lång och smal. Haha


Mums! ;-)


Nu har det varit/är en så här härlig Lång helg.. Underbart! Det är en av de fördelarna när Henrik jobbar skift! Att kvällsveckan så är han ledig fredagar!


Denna helgen har bestått av lite diverse, i fredags så var Elina här, såå trevligt så!
Vi käkade kina mat och åkte en sväng till Tibro och shoppade, najs!

Lördagen så var vi i Hanken och hälsade på lite, Molly har tjatat om Johan hela veckan. Hon e så söt!
Mamma, bil, Oan.. (Mollys fina förklaring att hon vill åka och hälsa på Johan! ;-)
Molly vart jätte glad när hon väl fick träffa Johan igen, hon tyckte nog att det kändes lite skumt att träffa mormor så mycket och Johan aldrig var med. Haha
Molly fick iaf ett par sååå söta/coola convers av Johan som han köpte i USA, de var neon rosa. Hihi

Efter ett Mormor och Johan besök så åkte vi ner och käkade pizza! Mumma!

Sedan så bar det iväg ut till Ljungstigen och hälsa på Morshar och Dettan.. Morfar och Nettan! :-)


Nu så håller jag på att fixa lite här hemma, har bakat en kaka och nu så står det en taco paj i ugnen, mums!
Idag så ska vi ha lite kalajsande för mig här igen. Mycket kalas blir det! ;-P

Nu så har jag gjort klart alla inbjudningskort till bröllopet, så nu i veckan ska de nog skickas ut. :-)
Lika bra att skicka ut dem i tid då det är på sommaren. Så att inte folk planerar in semester och dyligt. Hihi

Hepp, dax att kolla till Molly!

**POK**




Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback